Friday, January 22, 2010

Party in Miami

Hver dag er en fest og jeg er virkelig glad jeg er jente her. Det er en student på skolen vår som jobber som promoter for nattklubbene, så vi får gratis cover charge på de fleste stedene. Vi går rett forbi køene og vi får sitte på VIP bordene og drikke gratis. Men er du gutt, må du kanskje betale CC og hvis du vil sitte på et VIP bord må du kjøpe en flaske drikke, og det er dyrt! F.eks. en flaske vodka koster fra $300-$600 (1500-3000 kr), kommer an på klubben. Men det er mange richboys her, både på skolen og ellers i Miami.

På vei til Aerobar..

Gjengen!

Christine og gutta danser på Aerobar.

Nattklubben på Delano Hotel. Hit drar vi hver tirsdag.

Her er noen venner av meg fra Brasil på klubben SET.

SET

På de fleste klubbene er det damer som danser og shower litt. Sjekk fyren i fronten av bildet! haha

Cameo

Fountain Blue - LIV
Det er et veldig fint hotell her som heter Fountain Blue. Et riktig kjendis hotell for de største stjernene. Der er det også en nattklubb som heter LIV. Koster egentlig $65 (ca 350kr) for å komme inn, men vi kommer inn gratis siden vi kjenner en promoter der. Han får også inn venninne mine gjennom bakdøra ettersom det ikke funker så lett å bruke falsk legitimasjon her.

Alle under 21 år bruker falsk legg her. Hvis vakten ser du har falsk legg så sier han bare next og gjøre ikke noe mer med det, så det er bra.

Her har vi pynta oss og er klare for å dra på den mest eksklusive klubben i Miami. Det er hit f.eks Paris Hilton og sånne stjerner drar.

Meg og Christine.

Laura fra Nederland, meg, Ellen, og Christine fra Norge.

Venter i lobbyen på Fountain Blue på promotoren vår.

Hver lysekrone i lobbyen er verdt $200.000! (1 mill kr). Innerst er køen for å komme inn til LIV.

LIV - Her danser vi på VIP bordet vårt sammen med promotoren. Det bordet vi satt på denne kvelden koster $5000! (nesten 30.000kr). Gratis for oss da!

LIV - Noen har bursdag og har bestillt Champagne.


LIV - Inne på klubben er det veldig bra lys, musikk og masse folk.

Vi så ingen kjendiser denne gangen, men jeg gleder meg til neste gang!

No comments:

Post a Comment