Friday, February 5, 2010

Party!

Jeg møtte Johan fra jobben min på Gardermoen. Han og 4 kompiser var på vei til Australia for å gå på skole, men hadde en stop-over i Miami for en uke. Det var koselig å se et kjent fjes igjen. Så jeg dro de med på fest på Delano.



Meg og Johan

Christine fra Ålesund

Christine & Johan

Nice sofa inne på Delano

Dressed up for another party!

Utenfor skolen. Vi venter på limo som skal kjøre oss til klubben Mansion.



Pretty ladies!


Drinks are being served!

Ida, Kine, meg og Fernando fra Brasil




Her er vi på et annet utested kalt Clevelander. Det er skikkelig kult der fordi det er ute og kjempestort.

Christine er sliten å føtta etter å ha brukt høye heler hele kvelden.

Martin og Jakob (danskepølser begge to, hehe) har kjøpt en bøtte med øl på karaoke stedet vårt. Vi pleier å dra dit på mandager.

Når vi kommer tilbake fra klubbene vi har vært på samles folk i lobbyen på skolen. Det er morsomt å se hvem som er mest drita o.l.

No comments:

Post a Comment